Començam un nou curs

Estimada comunitat educativa

Desitjam que el temps d’estiu hagi estat profitós a les vostres llars i que heu tengut moments per a fer allò que més us agrada.

L’escola roman, ansiosa d’acollir vida, mentre l’esforç del personal del centre aconsegueix disposar espais càlids de convivència.

Donam el sus a un nou curs que es presenta amb algunes particularitats i que encaram amb la força que esdevenen les diferents sinergies que donen sentit a Es Liceu.

El principal repte que cal compartir és la implantació de la nova llei educativa. LOMLOE.

Entenem que es tracta d’un instrument que ha de facilitar l’autonomia de centre i el paper protagonista de l’alumnat mitjançant metodologies actives i obertes, respectuoses amb els diferents estils i ritmes d’aprenentatge. Tot i que és una filosofia de feina molt vinculada als trets identitaris de la nostra cooperativa i que les dinàmiques de feina que promou el nostre projecte s’hi veuen identificades, ens toca gestionar un temps de canvi.

Hem considerat apropiat dedicar les reunions amb famílies d’aquesta setmana per a comentar les línies bàsiques del curs i poder establir contacte amb la tutoria assignada. Més endavant, us compartirem les característiques de l’aplicació de la LOMLOE.

L’inici del curs serà dilluns 12 de setembre, amb jornada intensiva. L’alumnat d’infantil i de primària de 9:00 a 14:00 i el de secundària de 8:00 a 14:00.

Recordau sol·licitar l’alta dels serveis complementaris (menjador i escola matinera), al formulari que trobareu al portal web de l’escola.

Fins aviat

L’equip directiu