Comunicat de l’escola arran de la crisi pel COVID-19

Comunicat de l’escola arran de la crisi pel COVID-19

Estimades famílies.

La presidenta de la comunitat autònoma ha avançat una sèrie de mesures de contenció davant l’amenaça que suposa el conegut virus.

El que ens afecta en aquest espai són les instruccions en l’àmbit educatiu.

De moment sabem que els centres educatius es tancaran dilluns, per un període probable de 15 dies.

El personal treballador de l’escola continuarà la seva jornada laboral i guiarà les tasques d’aprenentatge on-line, en la mesura del possible.

Una vegada rebem les instruccions de la conselleria d’educació, esperam ampliar les orientacions i intentarem concretar els detalls del funcionament per a les properes setmanes.

Pel que fa al servei de menjador, escola matinera, activitats extraescolars…, en el seu moment l’escola informarà a les famílies de com es procedirà a la devolució dels rebuts cobrats pels serveis no prestats durant el període que duri aquesta mesura de contenció.

Aprofitam per a recordar la importància d’extremar les mesures de prevenció i actuar amb responsabilitat social per a contribuir en el ràpid establiment de la normalitat.

Gràcies i disculpau les molèsties.