Convocatòria d’ajudes Erasmus+ Formació Professional CFGM Cures auxiliars d’infermeria 2016-2017 per a realitzar mobilitats de formació a altres països de la UE, en el marc del PROJECTE 2016-1-ES01-KA102-024450

vertical(0)

L’escola Es Liceu promou projectes de mobilitat per aproximar la dimensió i la realitat europea, en els seus àmbits educatius i productius, als ensenyaments de formació professional. Per aquest motiu l’escola participa del consorci format per centres d’ensenyament de formació professional de les Illes Balears, coordinat per la Conselleria d’Educació de les Illes Balears, a través dels Serveis de Projectes Lingüístics.
A continuació trobareu tota la informació de la convocatòria pels alumnes del CFGM de Cures auxiliars d’infermeria.
Per qualsevol dubte podeu contactar per correu electrònic a la següent adreça: erasmus+@esliceu.com
Documents i informació a visualitzar:

El currículum s’ha d’entregar en anglès i castellà, amb tota la documentació sol·licitada a les instruccions.
Aquí trobareu més recursos per elaborar els pertinents documents:
El fitxer del currículum ha de contenir:

• Currículum
  • Carta de motivació
  • Suplement al Títol de Tècnic

Nota: hi ha moltes pàgines web que ofereixen la possibilitat de fusionar diferents documents PDF.
Als documents adjunts tens les instruccions per realitzar el currículum i dos enllaços per fer la carta de motivació:

Enllaços per crear o descarregar els documents
– Creació de CV i ML Europass: https://europass.cedefop.europa.eu/es/documents/curriculum-vitae
Descàrrega del Suplement al Títol de Tècnic Europass: http://todofp.es/todofp/orientacion-profesional/itinerarios-formativos-profesionales/movilidad/que-es-el-suplemento-europass.html