El curs comença per tothom

El curs ha començat i, per na Laura, es tracta d’un moment ben especial. Fa la passa a primària amb els seus amics i amigues.

Es tracta de l’única nina a les Illes Balears diagnosticada d’una malaltia neurodegenerativa que li provoca greus dificultats progressives per a la deglució, d’atrofia muscular i demència motivades per l’acumulació de ferro al cervell.

Seguim avançant a casa i a l’escola, amb l’acompanyament necessari.

Avui, emperò, us volem compartir una història agradable.

Durant el curs passat, l’escola i la família de na Laura, vàrem impulsar una cursa solidària en benefici de l’associació ENACH, amb la intenció de promoure la sensibilització de la comunitat educativa amb les malalties rares… a l’hora d’intentar recaptar alguns humils diners per a invertir en la investigació i els recursos adients per a fer la vida un poc més fàcil de les famílies afectades amb aquesta malaltia.

Gràcies a la visibilització que aconseguírem amb aquesta iniciativa, ampliada amb un article publicat a la revista de l’ajuntament de Marratxí, l’empresa GRUAS MARRATXÍ es va voler sumar a aquesta entusiasta tasca.
Es posaren en contacte amb nosaltres per a poder xerrar amb la famílies i acordar algun tipus d’ajuda econòmica que contribueixi a alleugerir les despeses que suporten na Juani i en Guillermo en la lluita per cobrir les necessitats atencionals que na Laura gaudeix.

Gruas Marratxí ha pogut assumir les darreres sessions de logopèdia que ha fet na Laura, en els darrers mesos.

Com a eix de la comunitat educativa, la Cooperativa Es Liceu agraeix profundament el gest de l’empresa veïnada.

Totes feim comunitat