Fase 3 de desescalada

Fase 3 de desescalada

Estimades famílies,

El procés de recuperació dels nostres hàbits segueix conquerint espais i llibertats i desitjam que això es doni en el context més favorable a cada una de les llars de les famílies de la nostra comunitat educativa.

Aquests dies heu rebut diferents sol·licituds de participació perquè, ara més que mai, és imprescindible comptar amb les vostres aportacions. Esperam que la pluja de propostes no us hagi causat molèsties i que heu pogut gestionar-les amb tranquil·litat.

Aviat, tancarem el curs i rebreu les valoracions dels equips docents mitjançant la plataforma educativa GESTIB (si encara no us hi heu donat d’alta podeu seguir aquestes instruccions). Aquest curs ampliarem la informació habitual amb un informe individualitzat, que té com a finalitat personalitzar les condicions especials del procés d’aprenentatge durant el confinament.

És el moment de fer una passa més en la desescalada i les condicions sanitàries permeten assolir la fase III. Aquesta fase permet ampliar l’atenció a l’alumnat a totes les etapes en grups reduïts, per tal de compensar les situacions de vulnerabilitat amb què s’ha pogut trobar el nostre alumnat i poder fer un acompanyament emocional, dins les possibilitats del moment.

No podem perdre de vista les mesures de protecció sanitàries i seguim uns protocols exigents per a assegurar el benestar de tothom. Per això, durant la setmana, rebreu la comunicació que explicarà el funcionament que seguirem per a cada etapa.

La reicorporació parcial engegada amb la fase II segueix les indicacions del protocol que podeu consultar a la nostra pàgina web i el seguiment del qual està supervisat per inspecció educativa i pel nostre consell escolar.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

L’EQUIP DIRECTIU