Aina Sainz ens fa la portada de l’agenda del curs 2023-24

Aina Sainz, és exalumna de l’escola del 1997 al 2006, llicenciada en Belles Arts per la UB i especialitzada en il·lustració a l’ED de MAdrid on ha desenvolupat la seva activitat artística durant anys. Ara es troba donant color al Norbu, la seva propera novel·la gràfica, que publicarà l’editorial francesa Çà et Là.

N’Aina ens ha fet enguany la portada de l’agenda que tots utilitzam el dia a dia a l’escola, i la passada setmana vàrem poder donar-li una mostra i poder mostrar-li les instal·lacions que tant havia utilitzat de més jove.

Es Liceu ja fa uns anys que encarrega la portada de la seva agenda a exalumnes de l’escola que es dediquen a les arts gràfiques dins el projecte que hem anomenat “Joves artistes Es Liceu”

Moltes gràcies Aina per la teva feina, segur que la teva propera novel·la serà tot un èxit!!

La podeu trobar a instagram: https://www.instagram.com/anapurna_/