23 abr. Tasques musicals des del confinament
Aquest dies esteim descobrint i explorant nous àmbits familiars, des de receptes, jocs, moments, d’esbarjo, lectura, avorriment… i també és un moment molt oportú per a poder practicar i introduir-nos en l’àmbit musical, escènic i de moviment.
Per això des de l’àrea de música us volem proposar un seguit de recomanacions per a fer a casa durant aquests dies.
Us dividirem per àmbits les diferents propostes: escolta, interpretació i creació musical i, finalment, la música, el moviment i la dansa.
Avui en dia són moltes les apps i els recursos tecnològics que ens permeten la gravació i edició d’imatge i so. Entre les que podem trobar l’app tik tok.
Escolta:
Us adjuntam el cartell del CONCURS AUDITIU en el qual haureu de seguir un parell de passes per a desenvolupar-lo dins el vostre àmbit familiar.
Interpretació i creació musical:
Aprofitant que aquests dies estem per casa podem fabricar un xilòfon
d’allò més senzill. Només hem de menester un parell de tassons de
vidre i aigua.
Una vegada tenguem fabricat l’instrument fer-hi proves, tocar-lo,
experimentar i, si ens atrevim, mirar de reproduir-hi una cançó que us
agradi.
Aquí teniu un exemple d’un músic gaudint d’aquest instrument!
A més, podem anar repassant les millors cançons d’una de les artistes musicals escolars del moment: na Dàmaris Gelabert. I, també, Reggae per Xics.
Aquí teniu una proposta ben interessant i divertida per fer un instrument aeròfon:
La música, el moviment i la dansa:
Una manera divertida de fer percussió corporal és a través de les coreografies. Per aquest motiu vos presentam un ball fet a partir d’aquesta tècnica.
Vos enllaç un vídeo d’una alumnes de 6è d’una escola de Catalunya que ens ensenyen d’una manera molt original a ballar una cançó de Bruno Mars.
I, profitant la percussió corporal, gaudiu de Mayumaná, uns artistes d’aquest camp. Aquí teniu unes activitats també de percussió corporal.
Esperem que ho gaudiu!