XX Olimpíades i 6a Cursa Solidària

Crònica d’un cap de setmana màgic.

Aquest cap de setmana hem tengut l’ocasió de recuperar una d’aquelles activitats que es veien condicionades pel temps de restriccions sanitàries.

Ens ha costat però finalment hem pogut celebrar la vintena edició de les OLIMPÍADES ESCOLARS.

Ha estat una experiència enriquidora de creixement de la comunitat educativa. Algunes nines i alguns nins han descobert aquesta aventura amb goig.

Aquest any hem fet coincidir l’activitat amb la sisena CURSA SOLIDÀRIA.

Tot plegat ha suposat una gran organització i l’esforç de molta gent.

El llistat d’agraïments és llarg… ajuntament de Marratxí, personal de les instal.lacions, AMIPA, amigues de les cooperatives, veïnats i veïnades, la batucada sandunguera, les persones treballadores de l’escola, el voluntariat, les famílies i l’alumnat. MOLTES GRÀCIES

Les rialles, l’esport, els jocs, la convivència, els reptes, les confidències, la cooperació… tot conclòs amb l’aportació solidària per al CASAL de Marratxí. Feim també extensiu el reconeixement anterior també a les empreses patrocinadores de l’activitat.

Enhorabona a tothom, visca Es liceu i fins l’any que ve.

Si clicau damunt la imatge, accedireu a l’àlbum complet