Preus del Menjador

Per utilitzar aquest servei escolar teniu dues opcions:

Si pagues una quota mensual

Setembre i juny
€8,32/dia
D'octubre a maig
€151,84/mes
De dilluns a dijous (4 dies)
€121,47/mes

Si compres talonaris de tiquets diaris

Talonari de 10 tiquets
€88,60
Talonari de 5 tiquets
€44,35

El preu del pic-nic de les sortides curriculars pels alumnes que no es queden a dinar a l’escola serà 6,95€.

L’escola subvenciona a les famílies nombroses i a socis/es d’altres cooperatives amb un 10%, sempre i quan tots/es els fills/es dinin a l’escola. Aquestes famílies i socis/es han de sol·licitar la subvenció a l’inici de curs per escrit als Serveis Administratius de l’escola.

A més a més, l’escola atorgarà 6 subvencions del 30% per aquells usuaris del menjador, les necessitats familiars dels quals, així ho justifiquin.  El termini de sol·licitud serà el 26 de setembre. Un cop presentades totes les sol·licituds s’estimarà qui rebrà la subvenció.

Per tal de facilitar la gestió administrativa, es prega als pares i mares que llegiu atentament les següents normes:

• Podreu sol·licitar la devolució de dies de menjador facturats als rebuts, si l’alumne ha estat com a mínim una setmana lectiva sense utilitzar el servei de menjador en funció del contracte sol·licitat, 4 o 5 dies. Haureu d’avisar als Serveis d’Administració i la devolució serà de 5,85€ per dia.
  • Del mes d’octubre al mes de maig, ambdós inclosos, podeu triar entre la facturació mensual o els tiquets diaris. En cas de que us decanteu per la facturació mensual, i durant el curs us donéssiu de baixa, no podreu tornar-hi a aquesta opció.
  • La facturació tancarà dia 26 de cada mes; per la qual cosa, si us voleu donar de baixa o d’alta de qualsevol servei o activitat, ho haureu de comunicar a na Maria José abans de dia 26 per efectuar el canvi a partir del mes següent. Si avisau després del dia 26, haureu d’esperar fins al segon mes. En el cas de les vacances de Nadal s’haurà de notificar abans del dia 21 de desembre.
  • Els alumnes de primària que no utilitzin el servei de menjador i quedin a l’escola els migdies a l’espera de l’horari de sortida dels alumnes d’ESO, hauran de pagar el servei de guarderia dels migdies.

Quota mensual: 10,92€